
Opublikowany:30.07.2020
Aktualizacja:10.02.2021
Data ważności:
- Zaproponowana technologia wzmocnienia obniża koszty budowy konstrukcji nawierzchni. Zalety prezentowanej technologii dotyczą tego, że:
* nie rozbiera się istniejącej konstrukcji nawierzchni z płyt betonowych,
* stosuje się warstwę SAMI na bazie asfaltu modyfikowanego miałem gumowym, zabezpieczającą przed spękaniami odbitymi,
* zastosowanie w warstwach z mieszanki mineralno-asfaltowej asfaltu modyfikowanego miałem gumowym obniża poziom hałasu,
* właściwe ukształtowanie pochyleń poprzecznych na jezdni i poboczach zapewni sprawne odprowadzenie wód poza jezdnię drogową. - frezowanie istniejących warstw asfaltowych
- Wypełnienie szczelin w nawierzchni betonowej masą zalewową
- Oczyszczenie i skropienie podłoża
- Wykonanie warstwy profilującej z MMA
- Wykonanie warstwy SAMI
- Wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej