Przebudowa drogi powiatowej Dobrut-Śniadków-Lipienice
Opublikowany:30.07.2020 Aktualizacja:10.02.2021 Data ważności:
  • Zaproponowana technologia wzmocnienia obniża koszty budowy konstrukcji nawierzchni. Zalety prezentowanej technologii dotyczą tego, że:
    * nie rozbiera się istniejącej konstrukcji nawierzchni z płyt betonowych,
    * stosuje się warstwę SAMI na bazie asfaltu modyfikowanego miałem gumowym, zabezpieczającą przed spękaniami odbitymi,
    * zastosowanie w warstwach z mieszanki mineralno-asfaltowej asfaltu modyfikowanego miałem gumowym obniża poziom hałasu,
    * właściwe ukształtowanie pochyleń poprzecznych na jezdni i poboczach zapewni sprawne odprowadzenie wód poza jezdnię drogową.
  • frezowanie istniejących warstw asfaltowych
  • Wypełnienie szczelin w nawierzchni betonowej masą zalewową
  • Oczyszczenie i skropienie podłoża
  • Wykonanie warstwy profilującej z MMA
  • Wykonanie warstwy SAMI
  • Wykonanie warstwy wiążącej i ścieralnej